Torta bijeli Egipat

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sastojci

Biskvit

  • 3 belanca
  • 4 kasike šećera
  • 4 kasike prženih, krupno mljevenih lješnjaka
  • 1 kasika brašna

Krema

  • 0, 7 dcl. mleka
  • 10 kasika šećera
  • 2 vanili šećera
  • 9 žumanaca
  • 8 kasika gustina
  • 80 gr. margarina
  • 100 gr. bijele milka čokolade
  • 1, 5 dcl. slatke pavlake

Krema 2

  • 3, 5 dcl. slatke pavlake
  • 2 kasike šećera u prahu
  • 50 gr. bilo kog krem sira ja sam koristila ELLA SIR

Potrebno je još:

  • 100 gr. prženih krupno sjeckani lješnjaka
  • Pavlaku izraditi, dodati šećer i krem sir ELLA.

Način pripreme

    Biskvit:

  • kalup promjera 26 cm, obložiti papirom za pecenje i sipati smjesu.
  • napraviti tri ovakva biskvita.....(znači sve skupa vam treba 9 belanaca)

    Krema:

  • Zakuvati 0,5 l. mlijeka sa šećerom. Umutiti zumanca,vanili secer i gustin dodati 0,2 dcl mleka....kad mlijeko prokuva sipati smjesu i mješati da se zgusne, dodati izlomljenu čokoladu, promješati,skinuti s vatre i ohladiti u hladno dodati margarin i izrađenu slatku pavlaku

    Postupak:

  • Prvu koru staviti na tacnu, mazati sa trećinom prve kreme, pa sa trećinom druge kreme, posuti sa poprženim lješnjacima....postupak ponoviti još dva puta...... cjelu tortu premazala sa malo krema.

    Dekoracija:

  • U sredinu tortu ukrasiti umucenom slatkom pavlakom ja sam posula malo narendane bele milka cokolade i od crne topljene cokolade sam napravila ukrase koje sam zabola po dva komada na svako parce torte.....
  • crnu čokoladu istopite na pari...meni je za ovu tortu bilo potrebno 200 gr čokolade.....istopljenu čokoladu tanko razvucite po pek papiru vi odaberite koje visine ce vam biti odsecen papir i stavite u frizider da se malo stegne..izvaditi dok nije skroz tvrda i nožem oblikovati željeni oblik, ja sam sekla stapice sirine 2-3 cm vratiti da se do kraja stegne, lagano poslije čokoladu odvojiti od papira i ukrašavati okolo tortu slagati stapice tako da svaki naljeze malo na drugi tako ih preklapati...
Izvor:  (domacica.net)

Objavi komentar