Čoko plazma torta

OLYMPUS DIGITAL CAMERA 

Sastojci

ZA KORE

  • 10 jaja
  • 10 kasika secera
  • 8 kasika orasa
  • 4 kasike brasna
  • 1 prasak za pecivo

Za prelivanje kora:

  • 500 ml cokoladnog mleka

FIL

  • 500 gr slaga u prahu( ja sam koristila C slag)
  • 6 dcl kisele vode
  • 700 gr kisele pavlake
  • 250 gr secera u prahu
  • 300 gr mlevene plazme

Način pripreme

  • Ulupati 5 belanaca u cvrst sneg i postepeno dodavati 5 kasika secera i mutiti da se secer otopi.
  • Dodati 5 zumanaca jedno po jedno neprekidno muteci mikserom.
  • Nakon toga umesati 4 kasike mlevenih orasa, 2 kasike brasna pomesanog sa pola praska peciva. Sve to lagano promesati varjacom.
  • Smesu uliti u pleh oblozen papirom za pecenje, i peci na 200 stepeni da porumeni.
  • Ja sam pekla u velikoj tepsiji 30 puta 30 cm, a vi mozete i u manjoj. Onda ce vam biti visa torta.
  • Od preostalog materijala ispeci jos jednu koru....

    FIL

  • Umutiti slag sa 6 dcl kisele vode. Kiselu pavlaku, plazmu i secer u prahu izmesati, i u to dodati 6 kasika ulupanog slaga. Sve dobro sjediniti.

    FINALNI POSTUPAK

  • Koru staviti na tacnu i preliti sa 250 ml cokoladnog mleka, premazati polovinom fila, i na fil polovinu slaga. Preklopiti drugom korom i nju preliti sa 250 ml cokoladnog mleka, drugom polovinom fila, i drugom polovinom slaga.
  • Ja sam na svako parce ubola malu dekoraciju od topljene cokolade.
Izvor: (domacica.net).

Objavi komentar