Šapice sa orasima i medom, sa makom i sa čokoladom

 
Sastojci za šapice od meda su sasvim kao i svaki drugi, samo što ukus meda daje jedan poseban šmek a veliku količinu brašna sam podelila pa sam u pola dodala orahe.

Sastojci: 

  • šolje su od 200ml
  • 2 šolje brašna
  • 2 šolje mlevenih oraha
  • 1šolja masti
  • pola šolje meda
  • pola šolje šećera
  • 1 jaje
  • kašikica sode bikarbone
  • i šećer u prahu

 Priprema: 

  1. Znači od ove smese zameisti testo.
  2. Modle za šapice namazati mašću i posuti brašnom, potom svaku puniti testom i peći na 180 C oko 15 minuta.
  3. Još tople šapice vaditi iz modli i uvijati u prah šećer.

Šapice od čokolade:

  1. Isti ovaj recept sam koristila i za šapice od čokolade.Sa tim da sam dodala 100g čokolade za kuvanje u osnovno tetso,čokoladu sam otopila.

Šapice od maka:

  1. Koristila sam sve sastojke kao zao snovno tetso osim što sam umesto oraha dodala meru od 2 šoljice samlevenog maka.
Izvor: (vojvodjanskakuhinja.blogspot.com).

Objavi komentar