Rafaelo Torta

 

Za kore vam je potrebno:

  • 6 belanaca,
  • 130 g šećera
  • 6 kasika brasna,
  • 30 g kokosa i
  • 1 kasika praska za pecivo
Prvo umutiti mikserom belanca pa dodati šećer i žumanca potom brašno, kokos i prašak za pecivo.
Okrugli pleh obložiti pek papirom izliti smesu i peći na 160C.Pečenu koru kada se ohladi iseći tj preseći na dva dela.

Za premazje potrebno:

  • 260 ml slatke pavlake za kuvanje,
  • 220 g bele čokolade i
  •  130 g oljustenih mlevenih badema, 
 Ja sam stavila ne oljuštene, islreno nisam imala blanširanih ali me je i mrzilo da ih blanširam, jer sam sve pravila što bi se reklo u "pet do dvanajst"

Priprema:

Slatku pavlaku staviti u serpicu i grejati, kada je vrela-dosla malte me do ključanja, staviti u nju belu čokoladu i mlevene badenme. Dobro promešati i ostaviti da se prohladi.

Za fil potrebno je:

  •  1/2 l mleka,
  •  80 g šecera,
  •  1 puding od vanile,
  •  6 žumanaca,
  • 70 g putera i
  • - 250 g slatke pavlake za slag.

Priprema kreme:

Mleko sa šećerom ugrejati a odvojiti manju količinu npr 1dcl i pomešati sa pudingom i žumancima, apotom ukuvati u preostalo mleko. Mešati dok se ne zgusne a potom malo rashladiti te u mlak krenm dodati puter. Potom celu kremu dobro rashladiti da možete u nju umešatu ulupanu slatku pavlaku.

Potom filovati:

Kora, premaz od badema, krem, kora, premaz od badema i krem.
 

Objavi komentar