Kolač od hljeba

Kolač od hljeba

 

Sastojci:

 

  • oko 300g odstajalog hljeba
  • 350ml mlijeka
  • 250ml slatke pavlake*
  • 1 jaje
  • 6 kašika smeđeg ili običnog šećera
  • 2 kašike kakao praha
  • kašičica ekstrakta vanile
  • narendana kora jedne pomorandže (proizvoljno)
  • pola kašičice cimeta (proizvoljno)
  • 50g lješnika, oraha ili badema
  • puter, hljebne mrvice (prezle) i šećer za oblaganje tepsije
  • Priprema:

     

    Zagrijte rernu na 180°C, uz ventilator. Premažite puterom dno i ivice kalupa prečnika 18cm (ja sam koristila šerpu) i pospite hljebnim mrvicama i šećerom. Istresite višak.

    Isjeckajte hljeb na kockice i stavite u činiju u kojoj ćete sastaviti smjesu.

    Stavite mlijeko i pavlaku u šerpu (ili samo mlijeko ako ne koristite pavlaku) i zagrijte do ključanja. Prelijte nasjeckan hljeb, ostavite da se malo prohladi, a zatim ga ispasirajte viljuškom.

    Dok se ta smjesa hladi, u zasebnoj činiji, na kratko umutite jaje ručnom mutilicom. Dodajte šećer, prosijan nezaslađen kakao prah, vanilu, cimet i narandžinu koru. Izmiješajte.

    Krupno nasjeckajte orašaste plodove - možete ih kombinovati ili koristiti samo lješnike, bademe ili orahe.

    Hljebnoj kaši dodajte preostale sastojke i dobro izmiješajte. Kašikom prespite smjesu i poravnajte odozgo. Pospite ovlaš šećerom i pecite oko 35 minuta.

    Izvadite kolač iz kalupa, pospite malo šećerom u prahu ili kakao prahom i služite na sobnoj temperaturi. Ako bude stajao duže od jednog dana kolač čuvajte u frižideru, a zatim u mikrotalasnoj podgrijavajte po parčence prije jela.

    Kolač je odličan pratilac jutarnjoj kafi ili čaju, a možete ga poslužiti samog ili uz umućenu slatku pavlaku, svježe voće ili karamel sos! Ja sam se odlučila za slankast domaći karamel sos!

    Napomene:

    Prema originalnom receptu koristi se samo punomasno mlijeko i to 500ml. Dio sam zamijenila pavlakom, ali ta količina mi se učinila nedovoljnom, pa sam povećala dozu tečnosti za 100ml ukupno.

    Kolač pospite šećerom u prahu, sem u slučaju da ga služite uz nešto slatko kao što je neki preliv od kuvanog voća ili karamel sos. Radi finijeg izgleda, ja sam ga posula kakao prahom, ali i to možete izostaviti ako ne volite njegov gorkast ukus.

    Preuzeto sa: www.natanjiru.com .

    Objavi komentar